Na presečišču videoiger in performansa
 / 11. 12. 2023
Uglasbitev tradicionalnega japonskega epa Heike monogatari, drugič
 / 21. 11. 2023
Ko zvonovi kričijo, metal plošče se rodijo
 / 17. 1. 2023
Metal detektor vrača udarec
 / 10. 1. 2023
Množica severov (Koji Yamamura, 2021)
 / 13. 12. 2022
Težke novitete domačega in tujega izvora
 / 8. 11. 2022
Analepsy, Nightfell, Beyond Mortal Dreams, Konvent, Concilivm, Pharmacist, Bloodgate ...
 / 19. 4. 2022
Deathcult, Celeste, Cavalerie, Decoherence, Boris, Krallice, Det eviga leendet, Vile Rites, YRRE ...
 / 1. 2. 2022
O ambientalni in minimalistični glasbi in njeni pionirki
 / 15. 1. 2022
Gorska klubska glasba za trdovratne plezalce
 / 13. 11. 2021
Novice s področja šolstva in mladih
 / 28. 6. 2021
We wish you clear sound and sharp picture
 / 18. 4. 2021
Mānbryne, Blindfolded and Led to the Woods, Goath, Jarhead Fertilizer, Seed, 夢遊病者
 / 13. 4. 2021
Kako pa zveni japonska adaptacija Matere Goske?
 / 14. 3. 2021
Japonska minimal synth zasedba iz osemdesetih
 / 20. 2. 2021
Večinoma novosti
 / 16. 2. 2021
Nostalgična podzvrst japonskega POP žanra
 / 21. 11. 2020
Japonski psych folk band s konca 60-ih
 / 26. 9. 2020
Sprehod skozi delo japonske legende
 / 20. 6. 2020
Saburo Sakai - Samurai!
 / 21. 5. 2020
Novi EP britanskih grinderjev
 / 28. 1. 2020
クリアなサウンドとシャープな画像をお楽しみください!
 / 1. 12. 2019
Vse o tem, zakaj štiri punce iz Kyota doživljajo tak uspeh v Evropi in Ameriki
 / 20. 10. 2019
Ameriško-japonski trio s smetano našpičene muzike
 / 14. 7. 2019
Medijska teorija na Japonskem (Media Theory in Japan, Duke University Press, 2017)
 / 16. 4. 2018
Izjemno ugodni časi za odkrivanje japonske glasbe... if that's your thing
 / 11. 4. 2018
Subscribe to