CyberFail 2077

Oddaja
12. 1. 2021 - 21.00

Izid ene najbolj pričakovanih iger zadnjega desetletja je bil kataklizmičen dogodek, četudi iz napačnih razlogov. Pa tudi popoln zaključek za navidez prekletega leta: Cyberpunk 2077 se je izkazal za polom, nedokončan lapsus epskih razsežnosti. 

V ekipi Pritiskavca (Domen, Mato, Rasto in pridruženi član Tadej) ugotavljamo, kaj je šlo narobe pri razvoju in izidu največje igre letos/lani. Kdo nosi odgovornost? Je mogoče še kaj rešiti?

Z vami v torek ob 21h. 

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentarji

Pisalo se je leto 1998, Black Isle je izdal Fallout 2. Tudi njim se je ekstremno mudilo in so izdali igro narejeno na 3/4. Ogromno stvari so odrezali, da so lahko jo pravočasno izdali.
Primer: eden izmed prvih kompanjonov omenja, da so mu ugrabili sestro. Protagonist mu obljubi, da jo bosta s skupnimi močmi našla. Tega dela niso nikoli dodali.

Dokler se ni čez kar nekaj let pojavil Restoration Project. Prostovoljci so sami dodali manjkajoče vsebine. Nekatere so si morali sami izmisliti, saj ni bilo nobenih uradnih zapisov, samo smernice. Stvar so jemali tako resno, da so imeli celo skupino, ki je bdela nad vsebino.

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness