e-Šah in e-inteligenca

Oddaja

Od mehanskega Turka do AlphaZero; od robustnih mehatronskih šahovnic do slokih programskih kod, ki se same naučijo igrati šah.

V Pritiskavcu bomo podrobneje opisali zgodbo o tem, kako je stroj končno premagal človeka, četudi le na šahovnici. Zaenkrat. Umetna inteligenca se namreč uči vedno hitreje, s tem pa se vedno hitreje kopičijo tudi pasti in nevarnosti tehnologije. 

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentarji

ker ste bolj gamerski ena anekdota, ki jo še vedno lahko narediš.

V igri Watch Dogs je ena od obstranskih aktivnosti igranje šaha in dame (checkers) z različnimi igralci in že postavljenimi različnimi scenariji od koder nadaljujeta. Če igraš špil s spodobnim procesorjem ima AI software preveč časa za razmišljat, naredi preveč ciklov in igra boljše kot bi smela. Edina šansa da zmagaš, je da preobremeniš procesor oziroma zmanjšaš število niti ki poganjajo igro.

Žal se ne spomnim kater NPC ima to napako, enostaven google search pa mi žal ne najde primera.

Zanimiva najdba, hvala!

 

Naslednji veliki dvoboj: AlphaZero proti NPCjem v Ubisoftovih akcijah :P

Kje bi našla posnetek?

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness