Predčasne volitve v državni zbor republike slovenije 2018

Mnenje, kolumna ali komentar
16. 4. 2018 - 0.00

Pravila za izrabo programskega časa v volilni kampanji za predčasne volitve v Državni zbor Republike Slovenije, 2018

Ljubljana, 16. 4. 2018

Na podlagi Odloka o razpustitvi Državnega zbora Republike Slovenije in o razpisu predčasnih volitev v Državni zbor Republike Slovenije, objavljenega v Uradnem listu Republike Slovenije št. 25/2018, ter v skladu s 6. členom Zakona o volilni in referendumski kampanji - ZVRK (Ur. l. RS, št. 41/2007, 103/07, 11/11, 98/13, v nadaljevanju ZVRK), Zavod Radia Študent izdaja pravila za izrabo programskega časa in oglasnega prostora za predstavitev mnenj, kandidatov, strank in list, s katerimi opredeljuje pogoje, obseg in način oglaševanja v času volilne kampanje v programu.

Ta pravila ne urejajo objavljanja dnevno aktualnih novic in poročil o dogajanju v času volilne kampanje za predčasne volitve v Državni zbor Republike Slovenije. Volilne oddaje in prispevki bodo potekali skladno z načrtom, ki ga bo v skladu z načelom novinarske avtonomije in neodvisnosti ter kritično distanco do vseh virov moči (političnih, finančnih, ideoloških, verskih, ipd.) oblikovala Aktualno politična redakcija Radia Študent. Glede načina, obsega in vsebine novinarskih prispevkov, ki bodo ločeni s posebnim zvočnim znakom, bo Uredništvo odločalo samostojno in skladno z uredniško politiko Zavoda Radio Študent.

Pravila za izrabo programskega časa

Predstavitev mnenj v času volilne kampanje za predčasne volitve v Državni zbor Republike Slovenije je v programu Zavoda Radio Študent na voljo pod enakimi pogoji.

Pogoji in način objavljanja oglasnih sporočil na Radiu Študent

Prijave in rezervacije programskega časa za predstavitvena mnenja sprejema marketing Radia Študent od 3. maja 2018 dalje. Organizatorji volilnih kampanj ali pooblaščene agencije morajo stroške predstavitve posameznih mnenj poravnati najkasneje pet dni pred njeno realizacijo. V ceno ni vštet DDV.

V programu Radia Študent bodo naročeni in v marketingu Radia Študent režirani oglasi in brana obvestila za predstavitve povezane s kampanjo, ločena s posebnim zvočnim znakom. Radio Študent si pridržuje pravico, da odkloni snemanje oddaje in objavo branega obvestila, režiranega oglasa, ipd., če je to v nasprotju z njegovo programsko usmeritvijo in temeljno programsko zasnovo, ki promovira temeljne civilno-družbene vrednote, kot so dosledno uveljavljanje človekovih pravic, strpnost in spoštovanje različnosti.

1. Vsem organizatorjem volilne kampanje zagotavljamo enake pogoje za objavljanje volilnih oglasnih sporočil, branih obvestil in predstavitev.
2. Oglase kandidatov bomo objavljali v treh posebnih oglasnih blokih in sicer ob: 08.55, 13.55 in 17.55
3. V posameznem oglasnem bloku je lahko največ 5 oglasov.
4. Vrstni red oglasov v posameznem bloku bomo določili glede na čas plačila stroškov predvajanja oglasov.
5. Cena predvajanja oglasov je enotna za vse naročnike in za vse oglasne bloke ter znaša 2,50 evra za sekundo. V ceno ni vštet DDV.
6. Pogoj za predvajanje reklamnega sporočila ali branega obvestila je plačilo po predračunu. Naslednji dan po prejemu plačila po predračunu na transakcijski račun Zavoda Radia Študent je možen začetek predvajanja oglasa oziroma objava prvega branega obvestila.
9. Objavljanje referendumskih propagandnih sporočil se konča 24 ur pred dnevom glasovanja, ko nastopi volilni molk.

Zavod Radio Študent

Tomaž Zaniuk,
direktor

Jernej Kaluža,
odgovorni urednik

KONTAKT ZA NAROČILA:

Marketing Radia Študent
tel: 01/ 24 28 807
faks: 01/ 24 28 808
marketing@radiostudent.si

Aktualno-politične oznake: 

facebook twitter rss

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness