Kafe sa Helidonovimi zimzelenčki

Oddaja

Danes bodo na sporedu same domače! Za pozdrav poletju sva se potopili v kompilacijo Zimzelenčkov založbe Helidon, ki je izdala jagodni (češnjev? mareličen? vstavite poljubno sezonsko sadje po vaši izbiri) izbor največjih uspešnic med leti 1962 in 1972, ki jih danes servirava tudi midve. S šlagom, seveda.

🌼☕ Kafe na insti >> ☕🌼

  1. Delial - Zvon ljubezni 

  2. Srce - Zlata obala 

  3. Pero Dimitrijević, Delial - Na drugem koncu ceste 

  4. Metka Štok, Snežka Vavpetič - V mestu Sugar Town 

  5. Janez Bončina Benč, Dejvi Hrušovar, Bor Gostiša - Vse zgodbe se tako začnejo 

  6. Janko Ropret - Lepa kot sen 

  7. Delial - Riba In Rak 

  8. Bele vrane - Mini maksi 

  9. Delial - Sejem želja 

  10. Pero Dimitrijević, Delial - Toplo, toplo 

  11. Eva Sršen - Pridi, dala ti bom cvet 
  12. Majda Sepe - Sirota 

  13. Sonja Gabršček - Jabolko 

  14. Tomaž Domicelj - Stara mama

  15. Jernej Jung, Delial - O srečni dan

  16. Janko Ropret - Ne priznam 

  17. Bumerang - Najdi si drugega 

  18. Janez Bončina Benč, Dejvi Hrušovar, Bor Gostiša - Všeč mi je itd.

  19. New Swing Quartet - Amazing Grace 

  20. Srce - Gvendolina, kdo je bil?
  21. Ditka Haberl - Vse ali nič 

  22. Lidija Kodrič, Bele vrane - Ti si moj pravi človek 

  23. Elda Viler - Včeraj, danes, jutri 

  24. Ditka Haberl - Čuk 

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentarji

Fino, hvala!

V osemdesetih, ko je bil glasbeni urednik buldožerist Boris Bele, je pri Helidonu izšlo nekaj velepomembnih jugoslovanskih rock albumov (Film, Luna, Mizar, Disciplina kičme...).

Bele:

- Kar nekaj časa ste se preživljali kot glasbeni urednik na glasbeni založbi Helidon in bili zaslužni za marsikatero ključno, celo legendarno ploščo jugo rocka (Lačni Franz, Elvis J. Kurtović, Disciplina kičme, Miladojka Youneed, Mizar itd.). Kako ste prišli v službo na založbo oziroma kakšne spomine imate na to delo?

-Kot glasbeni urednik sem se zaposlil nekje 80-tega leta, ko je bil Buldožer, zahvaljujoč skladbi Žene i muškarci, na vrhuncu popularnosti. Vedel sem, da ta evforija ne bo trajala v nedogled in da bom prej ali slej pri svojem glasbenem in avtorskem delu zaradi ljubega preživetja prisiljen v določene kompromise. V službo sem šel, da bi se temu izognil, saj bi mi redni dohodki zagotovili neodvisnost pri lastnem glasbenem ustvarjanju. Prav tako mi je bilo jasno, da mi je služba glasbenega urednika in producenta pisana na kožo, kompatibilna je s tistim, kar že tako delam, pa da to obvladam in da bom pri tem tudi užival. Zato sem se kar sam ponudil Helidonu oziroma ponudil svojo vizijo razvoja. Hvala bogu, da so bili takrat v firmi pametni ljudje, ki so vedeli, o čem govorim. Helidon je tako področje svojega delovanja razširil tudi izven slovenskih meja. Z direktorjem firme Jožetom Košarjem sva z leti postala zelo dobra prijatelja, prav tako z glavnim urednikom Vilcem Avsenikom (Vilko Ovsenik, brat Slavka Avsenika, op. a.), od katerega sem se o glasbenem urednikovanju veliko naučil.

https://www.sigic.si/vsi-duhovi-preteklosti-borisa-beleta.html

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness