Sevdah v razprodani Gallusovi
 / 19. 2. 2024
Recenzija predstave »Kaj se je zgodilo z Bette Davis in Joan Crawford?«
 / 13. 2. 2024
Pogovor z Gajem Bostičem o projektu Mrk
 / 12. 2. 2024
Kritika razstave Slovenski punk in fotografija
 / 2. 2. 2024
Koncert zagrebške Mimike Orchestre v Linhartovi dvorani
 / 22. 1. 2024
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 21. 1. 2024
Ob prazniku – Ali smo enotni?
 / 26. 12. 2023
Pogovor o fotografski razstavi slovenske punk scene v Cankarjevem domu
 / 22. 12. 2023
Posnetek panela ob razstavi v Cankarjevem domu
 / 9. 12. 2023
Razstava Slovenski punk in fotografija v Galeriji Cankarjevega doma
 / 4. 12. 2023
Vrhunski jazz na Cankarjevih torkih
 / 30. 11. 2023
Slike iz življenja udarnika (Bato Čengić, 1972)
 / 6. 11. 2023
Mednarodna filozofska konferenca Alienation/s
 / 4. 10. 2023
Recenzija koncerta v Cankarjevem domu
 / 20. 7. 2023
Performans, na katerem smo se smejali, jokali in skupaj zakričali
 / 15. 6. 2023
Košček pogovora Mitje Rotovnika in Mitje Čandra, 17. 10. 2022
 / 27. 11. 2022
Ekspresno-ekskluzivna refleksija festivala Sonica
 / 25. 9. 2022
Od telesa do saksofona in nazaj
 / 24. 9. 2022
Najnovejši kvartet Elisabeth Harnik
 / 13. 5. 2022
Recenzija stripa Pod svobodnim soncem – Damijan Stepančič & Goran Vojnović (Zavod Škrateljc, 2021)
 / 8. 4. 2022
25. Pripovedovalski festival
 / 30. 3. 2022
Zimsko dogajanje v Križankah
 / 3. 2. 2022
Recital I. [infra.norma.meta] .abeceda [ansambel za novo glasbo]
 / 18. 1. 2022
Še tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 18. 10. 2021
Preizpraševanje avdiovizualnega na Mednarodni konferenci v Cankarjevem domu
 / 18. 10. 2021
Tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 11. 10. 2021
Cankarjevi torki gostijo eksperimentalno klubsko glasbo Warrego Valles
 / 28. 5. 2021
Subscribe to