Katastrofični blues

Kulturna ali glasbena novica
2. 10. 2020 - 15.10

V sredo se je v okviru festivala Mesto Žensk odvila videoprojekcija umetniškega dela z naslovom Katastrofični blues. Avtorice dela so s pomočjo dramske igre Katastrofa Samuela Becketta raziskovale fenomene zatiranja, prekarnosti, sistemov preganjanja in migracij. Dublinski ustvarjalki Bernie O’Reilly in Maud Hendricks sta pod imenom Outlandish Theatre Platform sodelovali z članicami skupine WoW, ki jo sestavljajo Sammar Al Kerawe, Favour Edokpayi Musa, Katja Kovač, Victoria Pospelov, Samara Zughool in Tanja Završki.

Po videoprojekciji je na okrogli mizi vsaka od avtoric ponudila svojo izkušnjo z zatiranjem zaradi religije, vojne, rase in seksualnosti. Beckettovo delo je dobro izhodišče za premislek represije, ki jo ponotranjimo v obliki specifične strukture miselnosti. Kljub koronavirusni epidemiji problemi sovražnega govora in vlivanja strahu namreč niso izginili. 

Več o samem festivalu in letošnji temi nam je povedala piarovka Urška Lipovž:

Izjava

Govorili smo tudi z eno izmed sodelujočih umetnic, Sammar Al Kerawe, ki nam je opisala kreativne tehnike, uporabljene pri delu, in kako so povezane z njenim sporočilom: 

Izjava

Zughool izpostavi, kako zelo je delo povezano tudi z epidemijo koronavirusa: 

Izjava

Videoprojekcija Katastrofični blues nas je soočila z osebnimi zgodbami in perspektivami žensk, ki so upravičeno lahko spregovorile o sovraštvu ter zaklinjanju, s katerim se srečujejo iz dneva v dan.

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness