POROČILO Z GIBANICE – 3. DEL

Okrogla miza, intervju ali pogovor

Še tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 18. 10. 2021

Tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 11. 10. 2021
Ko se je med 15. in 18. septembrom z nekajmesečno zamudo dogodil 10. bienale slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica, je bila tam tudi sedemčlanska zasedba redakcije za kulturo in humanistične vede Radia Študent. Pregovorno zagonetni in težje berljivi žanr sodobnega plesa smo si namreč izbrali za izvedbo kritiške delavnice pod mentorstvom Sama Oleamija, v kateri smo se trudili prek skupinskih diskusij poglabljati razumevanje uprizoritvenih umetnosti in razpirati svoje recenzentske antene.

Cikel poročil s festivala smo v ponedeljek, 11. oktobra, otvorili s prvim pušeljcem treh kritik, nadaljevali prejšnji ponedeljek, 18. oktobra, s še enim trokritiškim šopkom, zaključili pa ga bomo z nocojšnjo diskusijo v živo. V njej bomo Jaka Bombač, Samo Oleami, Tjaša Pirnar, Maja Pongrac in Metod Zupan zvezali še preostale miselne niti, ki so se nam porodile med festivalom in po njem.

 

*** *** ***

KAZALO

- Metoda diskusije - o "gibanici" in "potici". [0:04:19

- Bara Kolenc: Izumitelj na zemlji [0:06:49]

- Joana Serra Forasté, Urša Sekirnik, Carlota Grau Bagès: Medtem, ko smo čakali [0:10:26]

- Jan Rozman: Predmetenje [0:16:52]

glasbeni premor

- "100% Gibanica" in En-Knap Group: Odvečni [0:27:10]

-  Alien Express - "Neodpovedan" let in Mala Kline - Song [0:28:56]

glasbeni premor

- Nataša Živković: Sine [0:42:26]

- Leja Jurišić in Miklavž Komelj: Ni mogoče čakati zaman [0:48:21]

- Jata Tomazin: Jata izkušenih ptic [0:53:39]

- Sklepne misli in pridelek kritiške delavnice [1:01:06]

*** *** ***

*Opomba - v oddaji omenjamo razlike med "plesnim" in "gledališkim" kodom, pri čemer nam slednji pomeni različne sodobno-gledališke umetniške strategije, ki jih sicer označejejo termini kot so "postdramsko gledališče" ali "snovalno gledališče". 

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness