Dredge ponuja precej bolj anksiozno podobo ribištva kot Vinko Coce
 / 30. 5. 2023
Delam kot beseda na z.
 / 2. 5. 2023
Božanski imperator peščenega planeta (Založba Sanje, 2022)
 / 22. 3. 2023
V Crypt of the NecroDancer in Metal: Hellsinger ubijamo po ritmu
 / 7. 3. 2023
... in ostali povsem običajni pripetljaji v Dwarf Fortress
 / 7. 2. 2023
Zremo v kristalno kroglo in držimo prekrižane prste
 / 10. 1. 2023
Lovimo morilce v Pentiment in The Case of the Golden Idol
 / 13. 12. 2022
Kaj nam leto 2022 ponuja na polju skejterščin
 / 15. 11. 2022
Definiramo žanr s pomočjo Digimon Story Cyber Sleuth in Octopath Traveler
 / 18. 10. 2022
Retrospektiva del kultnega indie studia, ki je nedavno napovedal, da se bo samoukinil
 / 20. 9. 2022
O moralnih odločitvah in rušenju sistema skozi prizmo dveh aktualnih iger
 / 28. 6. 2022
Tod sekla bridka bodo jekla
 / 31. 5. 2022
O dveh nenavadno podobnih akcijskih avanturah na foro starih Zeld
 / 3. 5. 2022
Teoretični pogled na triumf subjekta v znanstvenem razumevanju časa
 / 6. 3. 2022
The Long Dark in Rust
 / 8. 2. 2022
O aktualnih nadaljevanjih in odvodih znamenitih strateških žanrskih klasik
 / 14. 12. 2021
O večnem vračanju istega... V videoigrah.
 / 16. 11. 2021
Film Dune: Peščeni planet 1. del (Denis Villeneuve, 2021)
 / 4. 11. 2021
The Green Knight (David Lowery, 2021)
 / 6. 10. 2021
Še druga edicija našega letnega pregleda
 / 21. 9. 2021
Minolovci in pasjanse
 / 27. 7. 2021
Refleksno-taktični rogue-like, sličen megaman battle network franšizi
 / 8. 6. 2021
Uganke s perspektivo v prostoru sanj
 / 11. 5. 2021
Ladijska detektivka prvega ranga
 / 4. 5. 2021
Utopistični impulz in znanstvena fantastika
 / 2. 5. 2021
Dune/Peščeni planet v tretje (Sanje, 2021)
 / 23. 4. 2021
Krožni avtomatik rogue-like
 / 6. 4. 2021
Hrana in prehranjevalne navade v videoigrah
 / 9. 3. 2021
Kvartopirski rogue like na vlaku v pekel
 / 9. 3. 2021
Za spremembo smo lahko morilska spužva tudi mi
 / 9. 2. 2021
randomness