O dosegu akta o digitalnih trgih
 / 20. 3. 2024
McKenzie Wark: Raving (Duke University Press, 2023)
 / 19. 3. 2024
Recenzija video igre Makoto Wakaido's case files
 / 9. 1. 2024
O stripu Prikrito
 / 14. 12. 2023
O razstavi Tensor Edge Recon
 / 12. 12. 2023
O kvir skejt sceni
 / 10. 12. 2023
O slovenskih stripih, ki morda niso bili deležni dovolj pozornosti
 / 3. 12. 2023
O festivalu generativnih umetnosti Adela
 / 21. 11. 2023
O diskurzivnih pomenih bureka
 / 3. 11. 2023
O odprtokodnih rešitvah v javnem potniškem prometu
 / 3. 10. 2023
Reportaža z beograjskega skejterskega festivala
 / 13. 9. 2023
Recenzija video igre Viewfiner
 / 4. 9. 2023
O monetizaciji Twitter in Reddit API-jev
 / 9. 8. 2023
Recenzija stripa Amerika
 / 7. 8. 2023
O stripu Nevidna življenja
 / 7. 7. 2023
Presheren tuhta, al' prav se pishe risoroman al' slikanica?
Debata o stripovski terminologiji
 / 2. 7. 2023
O vseh razlogih, zaradi katerih je hyperpop privlačen za kvir ustvarjalke
 / 30. 6. 2023
Revolucionarni potenciali spolne nekonformnosti
 / 29. 6. 2023
Recenzija video igre Celeste
 / 22. 6. 2023
O trans femme stripu
 / 4. 6. 2023
O sklopu dogodkov Roza ZRC+, o nekrocenu in estetiki znotraj njega
 / 19. 5. 2023
Recenzija video igre Neon White
 / 11. 5. 2023
O tradiciji okusnih stripov
 / 21. 4. 2023
Recenzija mange Človek za nobeno rabo
 / 6. 4. 2023
Preizpraševanje skejt placov v glavnem mestu
 / 15. 3. 2023
Recenzija stripa Piščanec s slivami
 / 23. 2. 2023
O razstavi Živel strip, živela Animacija: Pogled v prihodnost (OBRAT, Maribor)
 / 14. 2. 2023
randomness