Pogovor o našem vikendu na 32. državnem tekmovanju mladih plesnih ustvarjalcev
 / 17. 3. 2024
Fragmentaren pregled zgodovine sodobnega plesa in lociranje kvira znotraj nje
 / 13. 11. 2023
4 recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2023
 / 16. 7. 2023
Pogovor o vstopu v sodobni ples s knjigo Zmes za ples
 / 21. 5. 2023
Kadar je gledališče začasna skupnost gledalcev in nastopajočih
 / 23. 4. 2023
Štiri recenzije s festivala Gibanica in pogovor
 / 26. 3. 2023
Pogovor o našem vikendu na 31. državnem tekmovanju mladih plesnih ustvarjalcev
 / 26. 2. 2023
Še tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
 / 7. 8. 2022
Tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
 / 24. 7. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Spider
 / 19. 6. 2022
Pogovor o našem vikendu na 30. državnem tekmovanju mladih plesnih ustvarjalcev
 / 27. 3. 2022
Konferenca o infrastrukturni stiski sodobnega plesa v Sloveniji
 / 27. 12. 2021
Sklepna diskusija kritiške delavnice s festivala Gibanica
 / 25. 10. 2021
Še tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 18. 10. 2021
Tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 11. 10. 2021
Pogovor z Natašo Tovirac o Mednarodni produkcijski nagradi Opus1
 / 3. 8. 2021
Multidisciplinarna umetnica
 / 3. 5. 2021
Matej Kejžar in Žiga Predan o ograniziranju festivala Spider v koronskih pogojih
 / 29. 12. 2020
Težave z javnim sofinanciranjem uprizoritvenih umetnosti
 / 31. 5. 2016
Ples/politika/upor
 / 9. 11. 2014
Plesalec sodobnega ali folklornega plesa?
 / 26. 6. 2012
Subscribe to