Uporabe telesa in njihove premene
 / 17. 3. 2024
Brali smo Berlin ni Berlin, Ljubljana je Berlin
 / 17. 12. 2023
Andreas Reckwitz: O strukturnih spremembah moderne
 / 29. 10. 2023
Eklektično ob branju Michela Serresa
 / 2. 4. 2023
O filozofiji Aleksandra Dugina in evrazijski ideologiji
 / 11. 12. 2022
Prvi del posnetka teoretske ekstravagance
 / 30. 10. 2022
Kratek oris odgovorov, ki jih na naslovno vprašanje ponudi Tomo Virk v svoji zbirki esejev.
 / 23. 10. 2022
O tem, kdo dela, kaj je delo in kaj je skriti kraj delovne družbe
 / 9. 10. 2022
Kant, meje mišljenja in svobodni govor
 / 18. 9. 2022
Brali smo Zakaj ZDA nimajo ministrstva za kulturo
 / 4. 9. 2022
Tisoč obrazov tradicionalizma
 / 28. 8. 2022
V iskanju ubeseditve estetske izkušnje
 / 12. 6. 2022
Gal Kirn – Partizanski protiarhiv: o umetniških in spominskih prelomih jugoslovanskega NOB, Maska, 2022
 / 1. 5. 2022
Ameriški pragmatisti o nevšečnostih izobraževalnega sistema
 / 10. 4. 2022
Teoretični pogled na triumf subjekta v znanstvenem razumevanju časa
 / 6. 3. 2022
V eter prinašamo strast
 / 13. 2. 2022
Očrt filozofskega pesimizma ob misli Emila Ciorana in seriji True Detective
 / 26. 12. 2021
O politiki kulturne kritike: ali naj pozabimo na Marka Fisherja?
 / 28. 11. 2021
Raziskovanje odnosa med fotografijo in svetom tam zunaj
 / 7. 11. 2021
Utopistični impulz in znanstvena fantastika
 / 2. 5. 2021
Odlomki iz manifestov Antona Podbevška
 / 4. 4. 2021
Virtualna platformna ekonomija in transformacije dela
 / 7. 3. 2021
Odvetnik, njegova ustanova in ostali elementi visoke kulture
 / 7. 2. 2021
Uvodna orientacija za nadobudne gledališke kritike.
 / 31. 1. 2021
O miselnem trikotniku Althusser- Mao-Spinoza
 / 6. 12. 2020
Polemiziranje o tem, ali je slikanica zgolj podvrst stripa
 / 1. 11. 2020
Strukturni korelat med suvereno oblastjo in položajem migranta
 / 4. 10. 2020
Nova post-politična identiteta Glena Weyla
 / 6. 9. 2020
O problemu obstoja oziroma neobstoja ideologije v priljubljenem družbenem ritualu
 / 7. 6. 2020
Recenzija dela Allegory and Ideology Fredrica Jamesona
 / 3. 5. 2020
Subscribe to