Vrnitev v kina, poletje in marsikaj
 / 21. 6. 2021
Neutrudna aktivistka in borka za pravice delavcev in migrantov
 / 31. 5. 2021
Med seboj se bomo izzivale in provocirale
 / 31. 5. 2021
Sovjetski in ruski ZF film v vesolju z Natalijo Majsovo
 / 17. 5. 2021
Iztrebite vse divjake (Exterminate All the Brutes, Raoul Peck, 2021)
 / 12. 5. 2021
Karagarga, Netflix in novi val spletnega piratstva
 / 19. 4. 2021
Prijateljice spet v studiu
 / 29. 3. 2021
Discorrelated Images (Shane Denson, Duke University Press, 2020)
 / 15. 3. 2021
Filmske upodobitve in #MeToo
 / 15. 2. 2021
Reprezentacija črnskih teles v filmski antologiji Small Axe
 / 18. 1. 2021
Epohalno in epsko. A ne v »benhurovskem« smislu.
 / 21. 12. 2020
Intervju s Hano Čurak, ki ustvarja feministične meme »Sve su to vještice«
 / 30. 11. 2020
Kjeste vještice!
 / 30. 11. 2020
O filmskem eseju in filmski misli
 / 16. 11. 2020
O igralki, videastki in feministki
 / 19. 10. 2020
Ob stoletnici Federica Fellinija
 / 21. 9. 2020
Zadnja v sezoni bo rejđala
 / 29. 6. 2020
Semiologija afroameriškega filmskega telesa
 / 15. 6. 2020
O malih in velikih zaslonih nekoč in danes skozi misel Andréja Bazina
 / 20. 4. 2020
Epidemije v holivudskem filmu: formalno-ideološki presek
 / 16. 3. 2020
Jezero (Klemen Dvornik, Matevž Luzar, 2019)
 / 31. 1. 2020
O vzponu blockbusterja in njegovi sodobnosti
 / 20. 1. 2020
Kaj se je gledalo, o čem govorilo in pisalo
 / 16. 12. 2019
Bacurau (Kleber Mendonça Filho in Juliano Dornelles, 2019)
 / 4. 12. 2019
Kaj prinaša nov podžanr grozljivke?
 / 18. 11. 2019
Vprašanje feministične filmske prakse
 / 21. 10. 2019
Bilo je nekoč ... v Hollywoodu (Once Upon a Time ... in Hollywood, Quentin Tarantino, 2019)
 / 23. 8. 2019