»Ne morte met revolucije brez revolucije« – Moša Pijade, verjetno
 / 29. 11. 2023
Življenje in delo Iva Andrića
 / 22. 10. 2023
Reprezentacija trans(spol)nosti v slovenskih igranih televizijskih serijah
 / 25. 6. 2023
Reprezentacija lezbijk in biseksualk v slovenskih igranih televizijskih serijah
 / 12. 6. 2023
The hippie is dead – long live the yuppie!
 / 14. 5. 2023
Tri inherentne pregrehe hipijevstva in ameriške kontrakulture 60-ih
 / 12. 3. 2023
Thomas Pynchon, The Crying of Lot 49 in atmosfera šestdesetih let v Ameriki
 / 12. 2. 2023
Gdje je i kaj dela Matija Gubec?
 / 29. 1. 2023
Božični Repetitio
 / 25. 12. 2022
Historiat gejevskih podob s slovenskih televizijskih zaslonov
 / 28. 11. 2022
Se res vračamo v fevdalizem, ali pa nas je zgolj strah njegovih fantomov?
 / 6. 11. 2022
Kolonialne razstave
 / 2. 10. 2022
Življenje girlboss Judinje med inkvizicijo in cvetočo trgovino na prelomu vekov
 / 1. 8. 2022
Da ostane vse, kot je, je treba spremeniti vse
 / 30. 5. 2022
Pustovanje v Dutovljah
 / 13. 3. 2022
Staroselska anarho-kolektivistična krščanska ekovas v Tajvanu
 / 28. 2. 2022
O zgodovini Radia Kričač
 / 6. 2. 2022
Obisk oskrbnika dvorca Štatenberg Frannca Kocipra
 / 12. 12. 2021
Od Kosovelove smrti do objave Integralov
 / 11. 4. 2021
O razvoju filmskega gledalca
 / 14. 3. 2021
Ob prihajajoči obletnici o izbrisu in suvernosti
 / 14. 2. 2021
Ognjemet, 18. stoletje
O zgodovini ognjemetov na evropskih tleh
 / 10. 1. 2021
Pustošenje živinske kuge v Evropi v 18. stoletju
 / 13. 12. 2020
Epidemije med ameriškim staroselskim prebivalstvom
 / 8. 11. 2020
Pravni mehanizmi in upravičevanja zgodnjega kolonializma v Amerikah
 / 11. 10. 2020
Škandali v zgodnjem novem veku
 / 14. 6. 2020
Pregled kurdskega ženskega organiziranja
 / 10. 5. 2020
O pustošenju kuge v srednjem veku
 / 12. 4. 2020
Zakaj praznujemo 8. marec?
 / 8. 3. 2020
Nekaj malega o predkrščanskih alpskih tradicijah
 / 9. 2. 2020
Subscribe to