O celoletnem dogajanju v počastitev 40. obletnice organiziranega LGBTQIA+ gibanja v Sloveniji
 / 14. 2. 2024
Recenzija predstave »Kaj se je zgodilo z Bette Davis in Joan Crawford?«
 / 13. 2. 2024
Recenzije druge sezone nanizanke Življenja Tomaža Kajzerja (RTV, 2024)
 / 8. 2. 2024
Samo, Zala in Metod prebirajo lanski gledališki pridelek
 / 21. 1. 2024
Sprehod skozi kronologijo in topografijo izginulih prostorov kvir scene v Ljubljani
 / 13. 12. 2023
... predstave Na tleh Maje Dekleva Lapajne in Alenke Marinič
 / 16. 11. 2023
Fragmentaren pregled zgodovine sodobnega plesa in lociranje kvira znotraj nje
 / 13. 11. 2023
Otvoritev 5. ZIZ festivala v Mariboru, čuj
 / 17. 10. 2023
O neprofesionalnem kadru v polju sodobnih uprizoritvenih umetnosti
 / 9. 10. 2023
Impro gledališče Iglu praznuje svojo prvo desetletnico delovanja
 / 6. 10. 2023
O življenju spolnih manjšin izven prestolnice
 / 25. 9. 2023
Pogovor o našem plavanju po festivalu Mladi levi
 / 17. 9. 2023
Skok v ulično kritiko X: Lucy McCormick – Življenje: v živo!
 / 31. 8. 2023
Skok v ulično kritiko II: Matea Bilosnić – Kata Strofa
 / 23. 8. 2023
5 recenzij s festivala uličnega gledališča Ana Desetnica 2023
 / 20. 8. 2023
O dolgotrajnem projektu novogradnje ILIRIJA SPORTCITY in zatajitvi ZVKDS
 / 25. 7. 2023
4 recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2023
 / 16. 7. 2023
Reprezentacija trans(spol)nosti v slovenskih igranih televizijskih serijah
 / 25. 6. 2023
Reprezentacija lezbijk in biseksualk v slovenskih igranih televizijskih serijah
 / 12. 6. 2023
O mehkih pritiskih in pritajeni homofobiji v slovenskem gledališkem prostoru.
 / 12. 6. 2023
Ustoličile_i smo novo Majsko kraljico
 / 2. 6. 2023
Že drugo leto zapored
 / 1. 6. 2023
Pogovor o vstopu v sodobni ples s knjigo Zmes za ples
 / 21. 5. 2023
O zametkih in evoluciji drega kot žanra
 / 8. 5. 2023
Recenzija samostojne kratkočasnice Futraj moj ego 2 (Anja Bezlova)
 / 2. 5. 2023
O škandalih, presenečenjih in bobi palčkah na Zlatih Tifanijah 2023
 / 26. 4. 2023
Kako konstruirati vdor realnega v svet fikcije in kako se opredeliti do njega?
 / 10. 4. 2023
O programu, podelitvah in presenečenjih 53. Tedna slovenske drame
 / 10. 4. 2023
Štiri recenzije s festivala Gibanica in pogovor
 / 26. 3. 2023
Pogovor o našem vikendu na 31. državnem tekmovanju mladih plesnih ustvarjalcev
 / 26. 2. 2023
Vlado Kotnik, Trans(spol)nost (Krtina, 2022): recenzija in refleksija
 / 8. 2. 2023
Infrastruktura, potencial in poimenovanje »malih umetnosti«
 / 9. 1. 2023
randomness