Gledališki festival Generacija generaciji
 / 30. 11. 2022
Historiat gejevskih podob s slovenskih televizijskih zaslonov
 / 28. 11. 2022
Refleksija medkoronskih adaptacij gledališč ½
 / 14. 11. 2022
RKHVxMaska JUFU 1/5: avtoportret kvirovskega prekarca
 / 31. 10. 2022
Recenzija satiričnega kabareta Od paleolita do twita (Društvo Matafir, Jaka Andrej Vojevec)
 / 20. 10. 2022
Obisk performativnega predavanja s socialno interakcijo ZEMLJOKROG Urške Škerl v Cirkulaciji2
 / 19. 10. 2022
O pričakovanju nove gledališke sezone in mehanizmih, ki jo oblikujejo
 / 10. 10. 2022
O biografskem romanu Joži Petre Pogorevc in njeni naslovni protagonistki
 / 7. 10. 2022
Recenzija plesne predstave Dela v tišini berlinskega DANCE ON ENSEMBLA
 / 29. 9. 2022
Pogovor o našem potapljanju po festivalu Mladi levi
 / 11. 9. 2022
17. edicija mednarodnega festivala Fron+@ sodobnega plesa
 / 8. 9. 2022
Skok v ulično kritiko VI: Julian Hetzel, Vse vključeno
 / 26. 8. 2022
Še tri recenzije s festivala uličnega gledališča Ana Desetnica
 / 14. 8. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Ana Desetnica
 / 14. 8. 2022
8. edicija festivals recikliranja in kulture naredi sam_a
 / 11. 8. 2022
Ko enakopravnsot še ni končna zmaga
 / 2. 8. 2022
Tri recenzije s festivala radikalnih teles Spider 2022
 / 24. 7. 2022
Prvi slovenski Kiki Ball
 / 20. 7. 2022
Ana Romih: Trenutek (KUD Qulenium Ljubljana, KD Qulenium Kranj, SMG 2022)
 / 19. 7. 2022
Recenzija »reinterpretacije« performansa MANDIĆCIRKUS [tokrat »(oblečen)«]
 / 13. 7. 2022
Zastopanost LGBTQIA+ tematik v slovenskem medijskem prostoru
 / 27. 6. 2022
O zametkih, preobrazbi in heterogenih vizijah parade ponosa
 / 26. 6. 2022
Pogovor o našem obisku festivala Spider
 / 19. 6. 2022
Pogovor o ustvarjanju kvirovskih predstav z enim izmed njihovih redkih ustvarjalcev Sandijem Jesenikom
 / 16. 6. 2022
Reportaža z mavrične ekspedicije radijske ekipe na Koroška pride 2022
 / 10. 6. 2022
Lekcija iz gejevske kulture, kvirovske geste apropriiranja in ikon gejev
 / 5. 6. 2022
Reportaža iz zakulisja finala Majske kraljice 2022
 / 1. 6. 2022
Zaključne naloge dijakinj_ov modnega oblikovanja generacij 2021/2022
 / 26. 5. 2022
Sanja Nešković Peršin – Točka. Brez povratka (DUM 2021, tokrat v Cukrarni)
 / 24. 5. 2022
Retrospektivni komentar 66. tekmovanja za izbor pesmi Evrovizije
 / 23. 5. 2022
Terensko javljanje z lokacije novega parka v starem stadionu
 / 20. 5. 2022
randomness