The Curse (2023)
 / 27. 2. 2024
Intervju z režiserjem in soscenaristom filma Kaj pa Ester?
 / 27. 2. 2024
Recenzija dokumentarnega filma Adamant
 / 22. 2. 2024
Recenzije druge sezone nanizanke Življenja Tomaža Kajzerja (RTV, 2024)
 / 8. 2. 2024
Uboga bitja (r. Jorgos Lantimos, 2023)
 / 6. 2. 2024
Recenzija Wendersovega filma Popolni dnevi (2023)
 / 23. 1. 2024
Slike iz življenja udarnika (Bato Čengić, 1972)
 / 6. 11. 2023
Beckham, Netflix 2023
 / 18. 10. 2023
Recenzija filma Vzornik
 / 16. 10. 2023
Recenzija filma Oppenheimer (Christopher Nolan, 2023)
 / 9. 8. 2023
O programu filmov z Imaginarne akademije na letošnjem Motovunskem filmskem festiavlu
 / 27. 7. 2023
Družna recenzija Mone Lise in krvave lune (Ana Lily Amirpour, 2021)
 / 8. 5. 2023
Jacques Beckerjeva Luknja in Kurja polt na splošno!
 / 8. 5. 2023
Je kdo gledal oskarje?
 / 17. 3. 2023
Ia (EO, Jerzy Skolimowski, 2022)
 / 14. 3. 2023
Motrenje novega filma Tomaža Groma
 / 1. 2. 2023
Filmski cikel Zeitgeist: devetdeseta in rekanonizacija filmskega kanona.
 / 26. 1. 2023
Vsa ta lepota in prelivanje krvi, r. Laura Poitras (2022)
 / 18. 1. 2023
Avatar 2 – The Way of the Water (2021), James Cameron
 / 9. 1. 2023
O vsebinski plati 38. festivala LGBT filma
 / 28. 12. 2022
Recenzija filma Srebrna ptica in mavrična riba (Lei Lei, 2022)
 / 16. 12. 2022
Resničnost in reprodukcija v filmih letošnje Animateke
 / 15. 12. 2022
Legenda o Zlatorogu (Lea Vučko, 2022)
 / 14. 12. 2022
Množica severov (Koji Yamamura, 2021)
 / 13. 12. 2022
Recenzija najnovejšega slovenskega bajkerskega filma
 / 1. 12. 2022
LIFFE/ BLIZU / Lukas Dhont / Belgija, Nizozemska, Francija / 2022
 / 29. 11. 2022
Nemir (r. Cyril Schäublin, 2022) na Liffu 2022
 / 23. 11. 2022
Skok v zajčjo luknjo Pr' Hostar brenda – Pr' Hostar 2 ‰
 / 11. 11. 2022
Recenzija in pogovor z avtorjem filma Desolation Center
 / 13. 10. 2022
Recenzija filma Orkester Matevža Luzarja
 / 1. 9. 2022
Motrenje ljubljanskega Festivala kratkega filma
 / 18. 8. 2022
Gaspar Noé, Lux Aeterna (2019)
 / 29. 7. 2022
Subscribe to
randomness