Nemir (r. Cyril Schäublin, 2022) na Liffu 2022
 / 23. 11. 2022
Skok v zajčjo luknjo Pr' Hostar brenda – Pr' Hostar 2 ‰
 / 11. 11. 2022
Recenzija in pogovor z avtorjem filma Desolation Center
 / 13. 10. 2022
Recenzija filma Orkester Matevža Luzarja
 / 1. 9. 2022
Motrenje ljubljanskega Festivala kratkega filma
 / 18. 8. 2022
Gaspar Noé, Lux Aeterna (2019)
 / 29. 7. 2022
Demokracija ni samoumevna: poletna edicija
 / 24. 6. 2022
Memoria (Apichatpong Weerasethakul, 2021)
 / 22. 6. 2022
Krim se je vrnil domov. Nekdo drug je odšel.
 / 13. 6. 2022
Dan Kwan, Daniel Scheinert, 2022
 / 31. 5. 2022
O festivalu V-F-X in retrospektivi Vladislava Kneževića
 / 30. 5. 2022
Inventura (Darko Sinko, 2021)
 / 19. 5. 2022
Recenzija z letošnje Kurje polti
 / 3. 5. 2022
Recenzija dokumentarnega filma Vsi zmagovalci, vsi poraženci
 / 20. 4. 2022
Recenzija filma Prasica, slabšalni izraz za žensko
 / 7. 4. 2022
Kultna klasika kratkometražne filmske produkcije slovenskega zamejstva
 / 1. 4. 2022
Retrospektiva Jonasa Mekasa na Festivalu dokumentarnega filma
 / 31. 3. 2022
Recenzija dokumentarnega celovečerca Odpuščanje
 / 14. 3. 2022
Sto let Kinopravde v Kinoteki
 / 9. 3. 2022
Ulica, droge in zapor v Life of Crime: 1984-2020 režiserja Jona Alperta
 / 15. 2. 2022
Recenzija filma God's Not Dead (Vance Null, 2021)
 / 7. 2. 2022
Paul Thomas Anderson: Sladičeva pica (Licorice Pizza, 2021)
 / 1. 2. 2022
Bitka na jezeru Čangdžin, 2021
 / 31. 1. 2022
Recenzija Möderndorferjevega novega celovečerca
 / 26. 1. 2022
The Matrix Resurections (Lana Wachowski, 2021)
 / 12. 1. 2022
Recenzija nabora kratkih filmov Njena zgodba III
 / 7. 12. 2021
Liffovska navdušenja in razočaranja
 / 2. 12. 2021
Recenzija filma Vse je bilo v redu francoskega režiserja Françoisa Ozona ali Liffe III.
 / 24. 11. 2021
Recenzija tretjega sklopa kratkih na Liffu
 / 23. 11. 2021
Recenzija filma Nebesa srbskega režiserja Srđana Dragojevića ali Liffe I.
 / 19. 11. 2021
Blaž Završnik, Ameba (2021)
 / 8. 11. 2021
Subscribe to