Recenzija risoromana Tukaj Richarda McGuireja (VigeVageKnjige, 2021)
 / 2. 8. 2023
Recenzija kriminalke 3'' Marca-Antoina Mathieuja (VigeVageKnjige, 2021)
 / 23. 12. 2022
Recenzija filma Srebrna ptica in mavrična riba (Lei Lei, 2022)
 / 16. 12. 2022
O letošnji enajsti ediciji sodobnoplesnega CoFestivala
 / 2. 12. 2022
O razstavi Slovenskega etnografskega muzeja Sveti konji – nebesni jezdeci
 / 24. 10. 2022
O akciji za aktivno stanovanjsko politiko v PLAC-u
 / 20. 10. 2022
Kavarno nadomestili avtomati!
 / 13. 10. 2022
Recenzija pesniške zbirke Tomasza Rozyckega Teorija praznine
 / 13. 10. 2022
Recenzija pesniške zbirke Lukasa Debeljaka Poznati kot voda (2022)
 / 23. 9. 2022
Blodenje po Skiathosu s pesnikom Papadiamantisom
 / 11. 7. 2022
Kreiranje grštva v delih Pantelisa Prevelakisa
 / 31. 1. 2022
Recenzija risoromana Mestne Ptice Gašperja Kranjca (VigeVageKnjige, 2020)
 / 4. 1. 2022
Trije prispevki z mednarodnega festivala gledališke improvizacije Goli oder 2021
 / 15. 12. 2021
Diagnosticiranje umetnosti in trga
 / 29. 11. 2021
O programu 11. bienala lutkovnih ustvarjalcev Slovenije
 / 3. 11. 2021
Sklepna diskusija kritiške delavnice s festivala Gibanica
 / 25. 10. 2021
Pogovor z Matteom Spiazzijem o predstavi Ostržek in predmetnem gledališču
 / 22. 10. 2021
Preizpraševanje avdiovizualnega na Mednarodni konferenci v Cankarjevem domu
 / 18. 10. 2021
Tri recenzije z bienala slovenske sodobne plesne umetnosti Gibanica 2021
 / 11. 10. 2021
Razstavi Sama smetana in Katalog Colorama na letošnji Tinti
 / 8. 10. 2021
Z Barbaro Polajnar o mariborski alternativni gledališki produkciji in 3. Festivalu ZIZ
 / 16. 9. 2021
Recenzija pesniške zbirke Janisa Ritsosa Korenine sveta
 / 16. 9. 2021
Recenzija predstave Ups! Gledališkega pevskega zbora
 / 9. 9. 2021
O odprtem pozivu Milano 2022: Disruptivna kreativnost
 / 16. 8. 2021
randomness