O ambientalni in minimalistični glasbi in njeni pionirki
 / 15. 1. 2022
Predstavitev in prelet kataloga založbe Jazz Is Dead
 / 8. 1. 2022
Slovesna razglasitev rezultatov glasovanja
 / 1. 1. 2022
Izpostavili bomo zanimive izdaje iz metalskega podzemlja
 / 25. 12. 2021
Štiri brce venezuelske producentke
 / 18. 12. 2021
Vaporwave artist, ki že vrsto let ustvarja pod različnimi aliasi
 / 27. 11. 2021
Zlato leto za death metal!
 / 13. 11. 2021
Poezija in njen odzven v albumu Poetrix
 / 30. 10. 2021
Kratek jesenski sprehod po širni glasbeni poti ameriške darkwave zasedbe Lycia
 / 16. 10. 2021
Abstraktni, avantgardni, lirični indie rep kolektiv iz Kalifornije
 / 9. 10. 2021
Vtisi obiskovalcev in nastopajočih, posnetki koncerta in še kaj ekstra
 / 11. 9. 2021
Poslušamo repertoar nemške DIY metalske in screamo založbe
 / 28. 8. 2021
Kantavtor o svojem izgubljenem outsiderskem otroku, ki ga nihče ni hotel posvojiti
 / 21. 8. 2021
V tokratnih Grafitih poslušamo založbo TRITE
 / 31. 7. 2021
Poklon kralju swing'n'rolla, DJ Iggyju
 / 17. 7. 2021
Retrospektiva SoundCloud rapa
 / 10. 7. 2021
O pomurski alternativni sceni iz 2000-ih let in fenomenu Prekmurje Noise Conspiracy
 / 12. 6. 2021
Ikona švedskega jazza
 / 22. 5. 2021
Maratonski projekt punk legende Tima Armstronga
 / 15. 5. 2021
Phonk – najglasnejši potomec Memfis rapa
 / 8. 5. 2021
Žanr illbienta v 90. letih njujorške podtalne scene
 / 24. 4. 2021
Kratek pregled kataloga manchesterske založbe Skam
 / 17. 4. 2021
O neodvisni skupnostni založbi iz frankofonskega dela Kanade
 / 3. 4. 2021
Trap pred trapom – 2. del: ostala zveneča imena in zapuščina v underground trapu
 / 27. 3. 2021
Trap pred trapom – 1. del: začetniki in člani najpomembnejšega kolektiva
 / 20. 3. 2021
Subscribe to
randomness