Kritika razstave Slovenski punk in fotografija
 / 2. 2. 2024
O vseh razlogih, zaradi katerih je hyperpop privlačen za kvir ustvarjalke
 / 30. 6. 2023
... in svetu, ki za nekatere ljudi gori prepočasi
 / 29. 6. 2022
Refleksija pozicije mladega impropisca – vodilo zbornik Narobe / Na robu glasbene prakse
 / 6. 6. 2022
Večna debata o umetniku in umetnosti
 / 4. 3. 2022
Najboljše glasbe leta 2021 po izboru sodelavcev Glasbene redakcije RŠ
 / 1. 1. 2022
Glasbeni program parade ponosa
 / 24. 6. 2021
Najboljše v glasbi leta 2020
 / 31. 12. 2020
Izbor naj domačih in naj tujih Tolp bumov za leto 2020
 / 30. 12. 2020
»Več muzike = več dnarja.« (Daniel Ek, najbrž)
 / 2. 9. 2020
Nov poseg v medijski zakon in kvote slovenske glasbe
 / 20. 8. 2020
101 o livestreaming (igričarski) platformi, ki za muzičarje odpira nove poligone prekarnosti
 / 15. 6. 2020
(Ne)pravična obravnava 6ix9inove glasbe
 / 9. 6. 2020
Drugič o pasteh in atributih livestreaminga
 / 1. 5. 2020
Kritično o pasteh in atributih livestreaminga
 / 23. 4. 2020
Kratek komentar na nekaj predavanj in okroglih miz z Menta
 / 19. 2. 2020
Globalno elektronsko podzemlje na svetovnem odru
 / 26. 1. 2020
Najboljše v glasbi preteklega leta IN DESETLETJA !!!
 / 1. 1. 2020
Desetletju v popu
 / 26. 12. 2019
Padci in preoblikovanja
 / 19. 12. 2019
Desetletje v hiphopu
 / 17. 12. 2019
Levo in desno po impro sceni
 / 12. 11. 2019
Razstava o skladateljicah in zvočnih umetnicah v Stari mestni elektrarni
 / 17. 10. 2019
Oder Sfeer na Dekmantel festivalu 2017 (avtor fotografije: Bart Heemskerk/Photocero)
Analiza stanja trenutnih tastemakerjev elektronske glasbe
 / 5. 9. 2019
O dveh poletnih ne-festivalih
 / 1. 9. 2019
Tokrat verjetno z malce drugačnega zornega kota kot večina
 / 29. 8. 2019
Mike in Dušan sta bila na od:vodu
 / 25. 8. 2019
Mario Batelić o svojem letu v godbah
 / 31. 12. 2018
Subscribe to