Vlak kot tema, mehanika in pripovedno sredstvo v igrah.
 / 2. 4. 2024
Kultni Prince of Persia in vsi njegovi odvrtki – vključno z najnovejšim
 / 6. 2. 2024
Iščemo igričarski ekvivalent tople odeje in skodelice kakava
 / 9. 1. 2024
Kako se je famozni filmski učinek udomačil tudi v videoigrah
 / 12. 12. 2023
Preigravamo antologije miniaturnih neodvisnih grozljivk
 / 14. 11. 2023
Potapljamo se v fantazijski svet Grega Stafforda – preigravamo King of Dragon Pass in nadaljevanja
 / 17. 10. 2023
O računalniških igrah, ki uporabljajo perspektivo kot mehaniko.
 / 19. 9. 2023
Prebijamo se skozi pravi gozd iger, ki so jih inspirirali Vampire Survivors
 / 22. 8. 2023
Namesto žogic – pokemon kasete
 / 25. 7. 2023
O nedavno izdanem System Shock rimejku
 / 27. 6. 2023
Dredge ponuja precej bolj anksiozno podobo ribištva kot Vinko Coce
 / 30. 5. 2023
Delam kot beseda na z.
 / 2. 5. 2023
Udeležili smo se prve igričarske konference pri nas
 / 4. 4. 2023
V Crypt of the NecroDancer in Metal: Hellsinger ubijamo po ritmu
 / 7. 3. 2023
Zremo v kristalno kroglo in držimo prekrižane prste
 / 10. 1. 2023
Lovimo morilce v Pentiment in The Case of the Golden Idol
 / 13. 12. 2022
Kaj nam leto 2022 ponuja na polju skejterščin
 / 15. 11. 2022
Definiramo žanr s pomočjo Digimon Story Cyber Sleuth in Octopath Traveler
 / 18. 10. 2022
Retrospektiva del kultnega indie studia, ki je nedavno napovedal, da se bo samoukinil
 / 20. 9. 2022
O moralnih odločitvah in rušenju sistema skozi prizmo dveh aktualnih iger
 / 28. 6. 2022
Tod sekla bridka bodo jekla
 / 31. 5. 2022
O dveh nenavadno podobnih akcijskih avanturah na foro starih Zeld
 / 3. 5. 2022
Vrnitev kultne in okultne platformščine
 / 5. 4. 2022
The Long Dark in Rust
 / 8. 2. 2022
Legendo spremimo na pot onkraj etra
 / 20. 1. 2022
Videoigralsko kvartopirjenje na primeru Griftlands in Fights in Tight Spaces
 / 11. 1. 2022
O aktualnih nadaljevanjih in odvodih znamenitih strateških žanrskih klasik
 / 14. 12. 2021
O večnem vračanju istega... V videoigrah.
 / 16. 11. 2021
Manj lignjev, več mrtvih otrok
 / 19. 10. 2021
Še druga edicija našega letnega pregleda
 / 21. 9. 2021
randomness