Kaj je krivo za ljubljanske zastoje?

Oddaja
zastoji

Just one more lane bro
 / 22. 8. 2023

Kultivirali smo zastoje na ljubljanskih cestah, razloge za gnečo in ukrepe, ki jih za njeno zmanjšanje uvajajo oblasti. Ljubljanski župan Zoran Janković je krivdo za zastoje zvalil na neodgovorne voznike, ki v križišča silijo kljub temu, da so že polna. Zato se je s policijo, redarji in Ljubljanskim potniškim prometom dogovoril o nadzoru najbolj obremenjenih križišč. Policija in redarji morajo po potrebi usmerjati promet ali kaznovati prekrškarje, vozniki avtobusov pa morajo, preden gredo v križišče, počakati, da se to dovolj izprazni.

 

Slabe delovne razmere voznikov avtobusov.
 / 11. 10. 2016

Razlog za zastoje je po mnenju Jankovića torej v tem, da vozniki ne upoštevajo pravil, in dejstvo, da je na cestah več avtomobilov. A razlogi za vse bolj polne ceste in gnečo so veliko širši: od širjenja avtocestnega obroča okoli prestolnice, zaradi česar lahko v mesto naenkrat pride večje število avtomobilov, do stihijskega grajena nakupovalnih središč in stanovanjskih blokov, ki dodatno obremenjujejo cestne povezave. Tudi v zasebnem sklopu Potniškega centra Ljubljana, nove železniške in avtobusne postaje, bodo navsezadnje objekti, ki bodo prispevali k dodatni koncentraciji prometa okoli postaje.

Govorili smo z občankami in občani, direktorjem Ljubljanskega potniškega prometa Petrom Horvatom in Marjeto Benčina, strokovno sodelavko društva Focus.

 

Foto: GK

facebook twitter rss

Prazen radio ne stoji pokonci! Podpri RŠ in omogoči produkcijo alternativnih, kritičnih in neodvisnih vsebin.

Prikaži Komentarje

Komentarji

"Uporabljajte javni prevoz" je v trenutnem stanju slaba šala če rabiš prit v Ljubljano oz. iz nje iz kateregakoli >10km oddaljenega kraja. Vlaki, ki se čakajo, ker je očitno nemogoče ob železnici vzeti kakšna 2m in potegniti še kakšen tir. Intercity vlaki, ki so super hitri, ampak rabiš doplačat za vožnje poleg osnovne cene vozovnice. Avtobusi, ki stojijo v zastojih na avtocesti in vpadnicah, pa tista fora s polno Slovensko pri miru stoječih trol.

In potem še P+R, ki se na prvi pogled sliši super in bi lahko marsikomu olajšal če ne drugega parkiranje, ampak kaj, ko je vse skupaj kot nalašč oteženo. Recimo za Stožice: prehodit rabiš pol Stožic, da najdeš en in edini urbanomat. Plačilo P+R namreč ni možno na vhodu 1 iz Štajerske strani, rabiš vzet listek, se sprehodit, plačat listek, se nato vrnit do avta, da lahko isti listek pustiš na steklu, ter it nazaj na isti vhod 5, od koder si pravkar prišel, da lahko sploh prideš na nekatere povezave s trolo. Sistem iz zgornjih 90ih v letu 2023, ko lahko marsikje v tujini dobesedno samo prisloniš kreditno na vhodni rampi, ti prebere registrsko itd. Potem pa še tvoja P+R trola stoji v zastoju na isti Dunajski/Celovški/katerikoli cesti že, ki bi jo sicer z avtom prevozil sam. Že samo ta fora z urbanomatom in pomanjkanjem rumenih pasov za trole je razlog, da je zame P+R popolnoma neuporaben, saj se mi po 2h vožnje (oz. zadnje čase 2h30) dodatna ura sprehajanja po večnivojskem labirintu Stožic ter čakanja in vožnje s trolo preprosto ne izide.

je enka zamujala ENO URO

Dobr da sm tolk fuknen da grem povsod s kolesom tut ko je dež pa sneg kokr da sem nek partizan. Ko bom prestar za to, bo pa upam da situacija urejena.

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness