Neizkoriščen reklamni potencial šolstva

Oddaja
26. 6. 2022 - 16.00
 / PUKP

FOTO: Matija Pušnik

»V šolstvu ni manko denarja, zgolj manko poslovne inovativnosti.« - Zlatko Skopušnik

Tokratni gost, Zlatko Skopušnik, je za rektorje, ministrstvo in ostale deležnike pripravil sledeče predloge:

1. Na vse izpite je treba dati reklame.

2. Na spletni referat je treba dati reklame, denimo, preden se prijaviš na izpit, pogledaš pet minut reklam.

3. V študentske domove je treba dati reklame in temu primerno prirediti ceno (potencialna uvedba različnih postavk glede na količino reklam v študentskem domu).

4. Uvesti je treba obštudijski izbirni predmet »reklame«, pri kateremu bi študentje kreditne točke pridobivali z ogledovanjem reklam.

5. Reklame je treba dati tudi na javne dogodke, kot je podelitev diplom.

 

Predlog reklamnega slušnega dela mature

Predlog podelitve diplom

Mnenje dijakinje

Mnenje študentov

Mnenje študentov 2

 

facebook twitter rss

 

Podprite kakovostne radijske vsebine tudi v koronski dobi, kliknite na

 

Prikaži Komentarje

Komentiraj

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • [[nid:123]] - Insert a node content
  • Samodejen prelom odstavkov in vrstic.
  • Spletni in e-mail naslovi bodo samodejno pretvorjeni v povezavo.

Z objavo komentarja potrjujete, da se strinjate s pravili komentiranja.

randomness