Ekologija v uprizoritvenih umetnostih, 2. del
 / 13. 3. 2023
O simpoziju Ko moški jočejo, se svet ustavi (Bunker in Prešernovo gledališče, 2023)
 / 9. 3. 2023
Ekologija v uprizoritvenih umetnostih, 1. del
 / 13. 2. 2023
Recenzija predstave Gibanje (SNG Drama in Galerija Cukrarna)
 / 12. 1. 2023
Recenzija predstave Predstava koja nastaje, Nomadska plesna akademija Hrvaške
 / 25. 11. 2022
Razcvet umetniških organizacij na Hrvaškem
 / 24. 11. 2022
Obisk Jelšanskega pokopališča
 / 2. 11. 2022
Recenzija predstave Dr. Ausländer (Bitef Teater, Jugoslovansko dramsko gledališče Beograd)
 / 27. 10. 2022
Recenzija predstave Krize (Slovensko mladinsko gledališče, Maska Ljubljana, Bitef, Zadruga Domino)
 / 25. 10. 2022
O pričakovanju nove gledališke sezone in mehanizmih, ki jo oblikujejo
 / 10. 10. 2022
Recenzija lutkovne predstave Samost
 / 10. 10. 2022
Recenzija filma Orkester Matevža Luzarja
 / 1. 9. 2022
Skok v ulično kritiko IX: Daniel Victoria: Ljubezen, perje in Javier Solis
 / 30. 8. 2022
Obletnica videnja Device Marije na supu
 / 19. 8. 2022
Jure Gantar: Eseji o komediji (MGL, 2022)
 / 25. 7. 2022
Pot po krožiščih Ilirske Bistrice
 / 22. 7. 2022
Predstava Kabaret Kaspar v SNG Drama Ljubljana
 / 3. 6. 2022
Festival odpornosti #soteskaopen
 / 2. 6. 2022
Pogovor z Mašo Pušnik o intervenciji Kulturo na cesto!
 / 26. 5. 2022
Cirkus kabare: benefit za šotor
 / 11. 5. 2022
Za vzpostavitev regionalnega otroškega gledališča
 / 3. 5. 2022
Festival svobodne videoprodukcije
 / 19. 4. 2022
Fotografsko dokumentiranje vojne v Ukrajini
 / 17. 4. 2022
Predstava Svoje usode krojači
 / 14. 4. 2022
Dan nominirancev na Tednu slovenske drame
 / 8. 4. 2022